dattaa

HAHA

Publicerad 2010-08-28 11:55:29 i Allmänt,

städade garderoben och tjejerna

läångst in, helt undangömda,
hittar jag tre buntar med gamla kort på mig och mina vänner.

På korten är vi 12 och 13 år gamla.
Själv ser man förjäääävlig ut, de är ingen överdrift.
Blont (!!!) hår, som är kort och står åt alla håll; jag hade ingen koll på hur man ficade hår och för den delen brydde jag mig aldrig heller om mitt utseende.

Vi gör de fulaste minerna och de var såååå himla skoj att hitta igen dem nu ! :D
Så nu har jag (stolt?) satt den i bokhyllan, kanske de hamnar i ett fotoalbum så småningom en dag?


Nu ska jag återgå till att göra ingenting, för de är jag bäst på.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela