dattaa

hemma igen

Publicerad 2010-08-31 15:47:24 i Allmänt,

fan vilken dag
har varit på ovanligt bra humör :o
De är härligt !
Amanda och hanna får mig alltit att skratta, vad är de med de tjejerna? de kan dom :)

Nej jag sitter här och gör onyttiga saker, kollar bloggar och lyssnar på aaaweeesomme musik.. När jag bör typ.. körkort och projektarbete. Och vet ni vad; det ska jag faktiskt göra också ! Sen :) För första ska jag avnkuta min middag och slöa, senså, det är faktiskt lika bra, för annars kommer jag somna typ sju :)


Nej jag är jätte skriv-, prat och skrattsugen !!

Och ikväll ska jag fortsätta småtjata lite på bullen och mårten att de kommer till stan på lördag, för de är faktiskt ett PERFEKT tillfälle bullen ! :) Så slipper jag åka buss hem på lördag, för på fredag stannar jag wiiihooo ! :)

Och vet ni en sista sak, jag försöker maka mig närmare de jag (inte förlorat de är ett starkt ord) men kommit ifrån, så antar att de är de som gjort att jag fått tillbaka min energi, :) känns såå bra !


okej fan vad jag skriver
fan vad jag maler på
fan vad jag svär?
hejdååå nu blire middag för min del !


Peace ♥



Såhär kul hade jag en dag :)) tillägnad Cassandra Nilsson !


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela