dattaa

nervis

Publicerad 2010-08-30 19:48:45 i Allmänt,

fan snart får vi väl reda på vilken musikal de blir?

oooh de är fan pirrrigt, ska bli inåthelvete skoj ju ! Jag ska nog allt söka en roll, inte huvudrollen men någon där jag får en sång iallafall :)

Och i morgon börjar jag med lektioner äntligen !
Psykologi första timman och på eftermiddan musik :)


Bara för att vi har tråkigt




Dattaa säger :
?  
mamma`?
är...äre d..?
verkligen...?
åh...  
Emelie säger :
ja'
Dattaa säger :
nej.. jag... åh förlåt Karl..
Emelie säger:
ja
jag är Gud
Dattaa säger :
Åh min gud, kära fader, hela mig!
Emelie säger :
Och jag ska äta frukost imorgon klockan 08.00
på en skola
som du går på
och du ska äta frukost med mig
punkt
Dattaa säger :
jag antar.. att jag inte har något val.. mästare
Emelie säger :
precis!
punkt


Emelie är fan skrämmande :o

Nu blir de glass

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-08-30 19:53:57

JAG ÄR INTE SKRÄMMANDE!! xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela