dattaa

onödig info som behöver bli sagt

Publicerad 2010-08-06 12:00:33 i Allmänt,

vill bara göra en sak klar, som stör mig

jag är inte med mårten hela tiden.

Jag har en pojkvän, jag är kär. Jag är med honom så mycket jag kan, det håller jag med om. MEN.

När han jobbar; då är han hemma sju på kvällen, då har jag de timmar fram till ''sovdags'' att vara med honom.
När han hade semester; de gånger jag var med honom var på kvällen, annars var jag med Stefanie. Varför är jag med henne när hon är här? De är få tillfällen jag får träffa tjejen dessa dagar, and lets face it, det är inte bara jag som knuffar undan, vilket jag själv inte märker att jag gör?

Man växer ifrån varandra och antagligen är det vad som skett, bekvämligheten man kännt med de som var som tajtast känner jag mig inte bekväm emd alls av olika anledningar. Det känns supertråkigt, men om de är på grund av de anledningar som jag påpekade ovanför kan jag inte göra så mycket åt saken, för nu är mårten och jobbar , borta tio timmar om dan, stefanie har återgått till sitt liv, så det är jag som sitter ensam i slutändan.
Det är därför jag hatar att vara här just nu
för de ska behöva bli såhär fastän man växer upp, all of us.

nu ska jag sitta och dryga ut tiden tills torsdag för då får man åka härifrån !

som tur jag har mårten . älskar honom mest av allt, min andra halva. Längtar tills han kommer hem nu :)

Kommentarer

Postat av: felicia

Publicerad 2010-08-09 20:15:38

fel att bara ta det där med mig direkt istället för att skriva det i bloggen.

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-08-09 20:16:33

fel att bara ta det där med mig direkt istället för att skriva det i bloggen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela