dattaa

på skolan.

Publicerad 2010-08-24 07:50:03 i Allmänt,

andra dagen nu
igår var det luuugnt hela dagen, på eftermiddan bjöd de på chips och alkoholfi cider (som de var väldigt specifik med!!) i badhusparken.


Idag ska vi nog bara prata schema, eftersom  vi bara har valbara kurser iår blir ju allas scheman individuella. Jag längtar så jag vet inte vad tills jag ska få lära mig något; gaaaah! Vi börjar inte förän nästa vecka med det..

Jag har typ bara valt kurser där ajg hört att man måste plugga som fan :s attans..

Men helvete vad jag är hungrrig, blev en sallad igår eftermiddag sen har jag inte ätit någnoting efter det.
Nu skiter jag i Emelie jag måste ha frukost!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela