dattaa

skola snart!!

Publicerad 2010-08-20 21:14:51 i Allmänt,

ikväll var det menat att vi skulle se en jättebra film (antagligen´bra!)
men det gick inte att fixa så det sket sig ju, och ingen har den:( (sad...)

men vi ska tjocka oss med gotta oss iallafall med massa chips och annat onyttigt och bara må gott !!
bara så ni vet; jag klarade hard idag på guitarhero idag ;) haha

får se om de blir någon annan film istället.
På söndag åker jag tillbaka till stan, jag och morsan var och köpte mat idag som jag ska ha med mig dit, lika bra, annars blir det att man livnär sig på nudlar! haha.
Måndagen kommer bli början på ett år som jag sent kommer glömma, redan har planerna börjats spikas :)
peace.
Jag tänkte tipsa om en eller två låtar som faktiskt är jättebra :) enligt mig
darin - microphone
lady antebellum - need you now


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela