dattaa

staaan

Publicerad 2010-08-22 16:52:37 i Allmänt,

åh mitt älskade östersund
har det slagit slint?

Nu åker jag. det ska packas för fullt, och jag har redan gjort mårten beredd på att de kommer bli mindra ses nu när jag börjar. Det är tredje året; kommer inte bli så att man åker hem varje helg (fredag).

Känns så jävla tråkigt, Jag har gjort Mårten och bullen till min vardag, vad hade jag gjort utan dem? Jag ska se till att skicka minst varannan dag hur mycket jag uppskattar dem och värderar dem :) ♥



Jag vill schoppa, btw.


hittade en låt i min gamla mp3 som påminner mig om när jag började första året

An2n - Hoppas du mår bra

(haha)

Kommentarer

Postat av: Bullen

Publicerad 2010-08-22 22:38:18

Saknar dig redan som fan:(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela