dattaa

stenbacka är min himmel

Publicerad 2010-08-24 19:03:00 i Allmänt,

rubriken hr absolut ingenting att göra med vad jag tänkte skriva, hade bara lust att skriva det! ♥

Har gjort ett till skrivningstest på körtkortet nu, (test, test, test..) det börjar iallafall arta sig, nu hade jag 70% rätt, men de krävs 90.. haha. Jag är så dålig!!

Idag har vi delats in i nya grupper, och jag blev utpetad från min gamla :s men då klagade vi, jag vill då fan inte byta från min grupp, som jag haft sen ETTAN! Så de skulle fixas, ja de är fan i mig bäst det..

Så nu har vi tre handledare istället för en, och jag gillar två av dem. Jag försökte prata med en av dem, två gånger, då hon stod bredvid mig och pratade med emelie som satt bredvid, och hon bara gick, tittade på mig och .. gick? fan vad irriterad jag bleeev.

Men men de är skönt iallafall, fick prata individuellt om våra kurser och så, förhoppninsvis får jag läsa de kurser jag vill utan att de krockar.

Och med tanke på krocka, idag stötte jag in på en gammal vän så vi stod och pratade ett litet tag. Var så himla kul att se dig igen! (ett år sen sist typ!!!!) och vi som umgicks så mycket, men jag sumpade vänskapen..

Två låtar jag tycker är bra !
De är liite lik varandra, och bortse från att den ena är disney, du KAN tycka den är bra.

Goo Goo dolls - Iris
I'm still here - John Rzeznik


EN gammal bild jag rotade fram bara för att jag super på bilder.




godmorgon.




stenbacka är verkligen min himmel, jag behöver inte lotsas något och alla älskar jag. Fast Bullen är nog min räddande ängel . puss på du

Kommentarer

Postat av: Bullen

Publicerad 2010-08-25 00:54:00

Tack snälla rara Datta<3 Du är min Gud om jag är din ängel;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela