dattaa

torsdag?

Publicerad 2010-08-26 14:19:39 i Allmänt,

redan liksom

Jag tyckte mitt schema var riktigt nice, hela måndagen ''ledig'' och fredag eftermiddag, har eget ansvar på projektarbete på måndag förmiddagar, men jag kommer ju inte utnyttja skolan varje måndag till det, kommer ju vara hemma och göra de också så kan man stanna i byn längre, och umgås lite med bullen :))

Nu pluggar jag klörkortet, igen, men de är ju lika bra jag passar på !

Men alltså, ett år har jag hållt på (haha, pinsamt) men jag har ju inte engagerat mig, men nu när jag gör de känns det verkligen att det går framåt, såå jääävvla gött ! Så nu gör jag de där provet varje dag, ska göra de nu faktiskt, har läst och skrivit lite så ska tezsta mig själv igen haha.


Tur att ingen ser, är superpinigt hur dålig jag är på detta..


Bra låtar


OMG - Usher
Alejandro - Lady Gaga






Gammal syster bild

Saknar dem alla tre, älskar er

Kommentarer

Postat av: Bullen

Publicerad 2010-08-26 14:30:41

Fan vad naiz att du kommer vara hemma lite mer:) Då kan vi umgås<3 Nu sticker jag snart ner till Uppsala men vi lär ju höras av ändå. Saknar dig gumman

Postat av: lucke

Publicerad 2010-08-26 14:31:57

Hej du! Allt bra? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela