dattaa

vaken..

Publicerad 2010-08-11 00:18:31 i Allmänt,

har blivit sjukt dåligt på bilder på senaste.. ska bli ändring på det.
Ville bara säga att det har funkat bra för mig i sommar; det första man fick höra näär masn kom hem till stan var hur smal man blivit och brun. :)
Och smalare minsann; jeannsen jag la undan för två sommrar sen för att de inte nådde runt midjan, SITTER nu :D:D Jag blev så lycklig, för jag älskar dem verkligen. Ska fortsätta att vara duktig. Men efter att mårten fyllt år har de blivit lite för mycket... hmmm... Aja. Det är alla värd !
Ska lägga mig nu för i morgon ska jag packa och åka till stan. Yeess !!


men helvete vad jag kommer sakna dig älskling, hur fan ska de gå när skolan börjar. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela