dattaa

dag 1.. om mig

Publicerad 2010-12-09 21:23:40 i Allmänt,

Jag heter nathalie, är 18 år blablabla .. ;)  Jag är ett marsbarn, vädur. Om det finns någonting jag älskar så är det musik, sjunga och spela instrument (även om jag inte alltid är den bästa på det) så är det att måla och vara med mina härliga vänner som förgyller min dag! :)
Jag går musikgymnasium i Östersund, på vittra, en friskola som passar mig perfekt då jag gillar, men kanske inte alltid klarar av, att ta eget ansvar. Jag är dock vääldigt glad att jag bytte till Vittra då jag fick träffa alla de underbara människor som jag gjorde !

Om jag skulle berätta för er om hur jag är som person, skulle jag inte veta vad som var sant eller inte. ;) JAg vet att jag har ett heeemkst morgonhumör , då är jag verkligen inte att leka med mina kära vänner !
Jag har en hemsk prestationsångest, om jag inte får yill det jag har gjort till det bästa blir jag antingen skit sur eller ledsen och deprimerad. Haha ;)

Men trots mina negativa sidor (jag är också hemskt egoistisk, tycker vissa, men eftersom inte alla tycker det visar det bara på att jag faktiskt har bättrat mig !) :) så har jag dom bra också ! Som att jag själv vet att jag alltid finns där och ställer upp för mina vänner, jag skulle kunna åka till dom 3 på natten om de behövde mig, för de finns inget viktigare än mina vänner, jag värderar dem mycket! Jag är en god lyssnare (ja, ibland är jag rätt disträ också ;) ) och jag finns där att prata med. Mitt självklara motto är såklart, behandla andra som du själv vill bli behandlad!

Jag bor även i lilla lilla Ytterhogdal, en by mmed inte så mycket att göra i för en tjej som jag. Men det sista jag gör är att klaga längre, jag värderar öven den lilla byn, det var där jag växte upp och det är där jag har alla goda, dåliga och roliga och de allra bästa minnena, jag skulle inte vilja glömma stället för allt i världen.



Jo, juste !

Om deet är någonting som är så sjukt typiskt mig, så är det hur hopplöst slarvig jag är ! ;)

Puss !

Kommentarer

Postat av: Superhanna såklart ;)

Publicerad 2010-12-09 23:47:03

Jag tycker inte alls att du är egoistisk :) och det där med att vara slarvig är du inte ensam om! ;D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela