dattaa

Dag 10... mina syskon

Publicerad 2010-12-20 21:14:39 i Allmänt,

När jag var 9 år gammal kom den första systern i mitt liv. Det var också vad hon blev döpt till "Liv". Jag tyckte inte om det namnet, och jag tyckte inte heller om att vi skulle dela efternamnet Haugen. Men med åren älskar man ju varandra mer och mer :) Liv är utan tvekan den båkigaste och en av de mest bortskämda ungarna du kan möta. Inte på första plats, med på topplistan ligger hon definitivt ! Ja, jag är bara ärlig ;) Jag älskatr henne iallafall för hon är en sån syster som alla bör ha ! gosig och busig på samma gång :)




Två år senare , när jag är 11 år, kommer mina systrar Alice och Ellen till världen. Som tvillingar så har det ju varit dubbelt upp i huset i nu hela åtta år, men det har varit underbara år också :) Jag kan inte finna så mycket ord till hur jag ska besktiva mina tvillingar till systrar, de är inte som andra tvillingar ;)

Jag älskar mina systrar :)



älskar er alice ellen och liv:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela