dattaa

Dag 13... Den här veckan

Publicerad 2010-12-30 23:34:46 i Allmänt,

Nu ska jag återgå till bloggandet igen, sorry för den extreemt låga uppdateringen men har varit en upptagen tjej på senaste. ;) med upptagen menar jag att jag sett på Lost och rädda willy! haha

Måndag till onsdag bestod av flera avsnitt av Lost, träffade Felicia, evelina och Mario under olika tider av dessa dagar :) Idag, Torsdag, var den bästa !

Åkte till stan halv sju i morse vilket var tortyr då jag totalt vänt på dygnet nu under lovet, inte ok! Men när jag kom fram var det värt det. Var och schoppade med Hannaa (vem annars? haha) och åt på kina och till sist bio! (som tyvärr söööög, nästa gång ska jag vara säker på vad fan de är jag ska se ;) haah)
I morgon är det nyår och det är därför som jag ikväll har besök av Mårten, Tom och Mario. Vi ska nämligen fira nyår hos hanna imorgon ! Blir grymt!

Lördag blir en bakisdag med massa slapp, såklart. Men på söndag blir det full fart igen när stefanie kommer och hälsar på.

Det är min vecka ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela