dattaa

Dag 4... Det här åt jag idag

Publicerad 2010-12-12 22:50:31 i Allmänt,

Är det inte kosten o,m något som man helst inte nämner för allmänheten? ;) :o

Såhär såg iallafall min kost ut idag:
  • frukost: rostade mackor med vatten och marmelad, muuuums!
  • lunch: godiiis ;)
  • mellanmål: fil och flingor
  • middag: köttgryta med potatis
  • kvällsfika: marsipan doppad i choklad ;)

Blev ju bjuden på middag hos Mårtens mamma idag, det var gott ! jag brukar inte gilla grytor men den där gillade jag allt :) Och som ni ser... kvällsfikan? hmmm, nathalie, tänk till nu, är det verkligen nyttigt? ;) näääääe ! Men vaddå, det är ingen ide at jag tänker på det nu innan jul, för efter jul har jag bestämt mig för att jag ska träna mer och röra på mig, för att få bort jul kalorierna ! Tillochmed jag tänker så :)

Det har alltså varit en mycket god dag idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela