dattaa

Dag 6... min dag

Publicerad 2010-12-14 11:19:27 i Allmänt,

Min dag består av följande....

de va de :)

Äsch, tar det lite mer noga?
Sov ut i morse och tog mig en härlig sovmorgon, det var underbart och välbehövligt må jag säga! Sen bar det av in till skolan för att arbeta med Svenska och Nutida konst, där jag är nu. Har gjort svenskan , därför ajg pausar emd att skriva ett inlägg här också :)

Senare blir det såklart lunch med... kan ni gissa? ;) haha blir nog inte så svårt att gissa med vem! Och efter det blir det att öva på musikalen, vilket jag döööör av längtan till,, tycker det är så sjukt kul :D haha. käner verkligen att ollen som Liezl passar mig perfa !
Efter det blir det att leta efter den vita härliga skjortan som jag blivit kär i och köpa dern, måste ju vara snygg på julkonserten (a)? ;) hoppas jag passar i den för jag gilla den verkligen !

Senare blir det middag hos Martina med massa sång, kommer nog bli jättetrevligt :D de tvivlar jag inte en sekund på. Och efter det bär det av hemmåt för att läsa på teorin till körkortet, eftersom jag inte tänker gå på lektionen i eftermiddag. Fy mig ! Men de var mest för att Felicia inte följde med och de suger ju att gå själv! ;)

Det är väl min dag, låter lovande inte sant? ;)



gott nytt jul !

Kommentarer

Postat av: felicia

Publicerad 2010-12-14 13:48:54

vad har du gjort med hennes näsa? :p

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-14 19:52:47

Haha fyfan!!

Men vadå hennes nästa, kolla på Nathalies!! :O hhaha

Postat av: Hanna N

Publicerad 2010-12-14 19:53:30

Det är Hanna förresten ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela