dattaa

Dag 7... min bästa vän

Publicerad 2010-12-15 08:42:12 i Allmänt,

Jag är väl inte den enda som har haft minst femtioelva bästa vänner under min barndom? Ena dagen kompisar, andra inte ;) det blir ju faktiskt bättre med åren , de trodde vi aldrig eller hur ? ;)

Det finns så många underbara människor i mitt liv som jag, oavsätt vad som händer, kommer värdera väldigt mycket i mitt liv, Kristina, Jennifer och Felicia ♥ Som varit med mig de goda och onda stunderna i mitt liv. Men nu har vi alla gått vidare och funnit nya bekantskaper.

När jag var i England 2008 med Evelina på språkresa i Brighton, hade jag den roligaste sommaren någonsin. Och jag trodde knappt att de kunde bli bättre efter den tre veckors resan, tänk så fel jag hade!
När jag kom hem hade min moster Tessan med sin en kvinna, eller vad man säger till vuxna flickor, vid namn Louice, ´de hade träffats på sjukhuset i göteborg och blev goda vänner. Men det här är min historia om hur jag träffade den  personen som kom att ändra mitt liv och vara den underbaraste människa jag mött!
Men Lollo, som vi kallar henne, kom också hennes familj, och däribland Stephanie. När jag kom hem från England tog det inte mer än tre dagar och de kändes redan som om jag känt henne hela livet. Sedan dess har vi varit tajt, och mycket varför våran vänskap hållit sig så bra är nog för att vi bor så långt bort ifrån varandra.
Den tjejen... var ska man börja? Jag har aldrig , av alla de personer jag presenterat henne för, hör någon säga ett ont ord om henne, för de finns ju inget att säga ! Ibland kan det tillochmed vara frustrerande, för det finns ingenting negativt i människan! :o ;) det är väl det negativa, att det inte finns något negativt! haha :)



förstan veckan av våran vänskap; första bilden tagen på Stepha :)♥

Men vem eller vad säger att man bara kan ha en bästa vän?! Jag har ju två ! Och dom är bäst !

Den andra tjejen träffade jag samma år, men kom inte i kontakt med henne förrän i tvåan, vi gick/går ju i samma klass. Men de kanske är så att de tar tid för vissa att finna varandras vänskap, de tog ju tid för oss! vi, som aldrig umgicks, inte i närheten hade vi samma umgängeskräts heller ! Men ändå slutade det med att vi idag ses varje dag, pratas vid varje dag, vet det mesta om varandra och lite till. Hanna såklart ! :D vem skulle ni ananrs gissa på? ;) haha.

Hanna har verkligen förändrat mig, jag är en mycket gladare person nu efter jag börjat umgås med henne, men det är för att jag verkligen har så kul i hennes sällskap och hon har den positiva inställningen jag behöver i mitt liv! Så snäll och helt enkelt bäst är den här tjejen. Vi är ju så lika på många punkter också haha, så därför kommer vi väl så bra överrens antar jag :)


De här två tjejerna är underbara! Finns ingen människa på denna åplanet som säger annat, okej?! ;)




Hanna och Amandas 18 årsfest :)

Kommentarer

Postat av: felicia

Publicerad 2010-12-15 10:25:05

så fint :') <3 det är så synd att vi glider ifrån varann!

Postat av: Hanna N

Publicerad 2010-12-15 11:47:08

Awwww Nathalie, du betyder så mycket för mig! Jag är ju oxå mycket gladare nu, så det är nog inte bara jag som förändrat dig :):) <33333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela