dattaa

Dag tre.. Mina föräldrar

Publicerad 2010-12-11 15:48:18 i Allmänt,

Jag kan ju bärja med den kändra frasen "Jag har den bästa mamman i världen"! vilket för mig, självklart är sanningen !
Min mamma är en av mina bästa vänner, ställer alltid upp och sätter andra före sig själv. Jag skulle ge så mycket för att vara som hon !




Jag kan verkligen prata med min mamma om alllllt
kan bara säga att
min mamma är bäst
roligast
omtänksammast

fan vad jag älskar dig mamma ♥


(pappa vill inte bli skriven om)

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2010-12-11 18:47:38

Du e så gullig min underbara dotter.Jag har ju så fina barn och ni är bäst av allt i hela värden. Jag älskar er över all annat<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela