dattaa

day after tomorrow

Publicerad 2010-12-18 12:46:03 i Allmänt,

jag säger bara såhär.... vad fan hände igår?

armen känns helt skev och jag får ont så fort jag anstränger den, och blåmärken på benet? Det är sånna här kvällar man vill glömma fast ändå inte, för man är osäker på om de slutade bra eller dåligt!

Men det jag minns och vill minnas var sjuukt jävla kul iallafall :) började med en konsert i stora kyrkan där jag och hanna var öppningsnumret, nervöst verkligen!! Men de var ju värt det, för det gick bra och det var ju kul att vi fick den "äran" ;) haha. hoppas på att ni kommer få höra det snart , tycker att våra röster passar bra ihop faktiskt! :) så kul!!

Efter det blev det fest hos Ida, och de var ju inget annat än kul :) Jag började kvällen med en cider, tyckte att det räckte jag, och tänkte det skulle bli en lugn kväll för mig., Men det blev ju bättre än så ;) sen vill jag inte nämna mer, minns inte och vill inte gräva fram heller. Men som sagt, det var hemskt roligt :) tack alla härliga människor!

Nu sitetr jag på bussen åpväg hem till mamma... blev myspys med Alice och Ellen ikväll för mig, och det förtjänar jag VERKLIGEn ;)

har inga bilder från igår, så, hejdåp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela