dattaa

December månad ♥

Publicerad 2010-12-04 10:40:51 i Allmänt,

Jag har så himla mycket bra att se fram emot från och med nu

Ikväll - pepparkaks bakning, kola bakning, mys framför teven med sälskap
Nästa helg - party som fan!
Helgen efter - två julkonserter
helgen efter de... - Julaftooon :D + 08:an kommer !
Helgen efter den.. - Nyåååår (The party dont start 'til we walk in)
Efter nyår... - Stepha kommer! ♥

Mars
  • Min, Hannas och Stephas födelsedaaag! (Stepha 18, då jävlar alltså!)
  • Musikalen!
  • körkort (?)
  • Balen (den är någon gång här, kanske i april tillochmed, I have no idea ;))
Och såklaaaart

STUDENTEEEN :D♥

Det går som sagt bra nuuu !

Nu ska jag tjata på Alice och Ellen att de ska klä på sig så jag kan ta och sälja lite korv på byn ! ;)





Give me a party to go to, tonight we're gonna rock

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela