dattaa

hejhoppsan

Publicerad 2010-12-10 11:49:50 i Allmänt,

sitter på skolan och snart blire luuunch. Eftersom att det är fredag blir det garanterat något eeextrrra gott och det ser vi såklart fram emot ;)

Efter skolan blir det stan med Piff för att hitta julklappar. Jag måste vara snål iår.. tyvärr :( Men jag har ju till några människor iaf haha.

Senare, bakning hos Piff? förmodligen, får bli någonting enkelt isf, någonting vi faktiskt klarar av haha ! OCh senare blir det idolfinalen ! Kände att det inte var någon ide för en utkväll ikväll, alla skulle hem och sen hade man inte dricka heller. Nej, jag dansar aldrig nykter !

Så det fick bli en idolkväll, och party efter julkonserten nästa vecka med alla brudar ! det kommer bli så kuuul, längtar redan :) Och kvällen hos Piff kommer också bli grym, för det sitter väl inte helt fel med gotta och se när jay tar hem skiten? eller? ;)

För nu när min älskade Olle åkt MÅSTE bara jay vinna, annars vet jag inte vad jag gör ! Förra veckan blev jag så jävla inponerad... han var GRYM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela