dattaa

Here we go AGAIN...grrrr

Publicerad 2010-12-03 10:24:12 i Allmänt,

Jag hade skrivit det längsta inlägg ni kan tänka er från mig, jo, det är sant de går att göra dem längre ! Meeen, på något klumpit vis så raderar jag skiten och nu måste jag börja om :(

Jag orkar faktiskt inte skriva ner allt, kommer jag ens komma ihåg? nej. Så jag får skriva lite kortfattat... suck,d det som var så braaaa !

Iaf, har kört idag, det roliga var att när jag körde förbi Emelies place ser jag henne på en sådär 50 meters avstånd och ropar ut helt utan att tänka "Emelie! min kompiiiis!" haha, who does that?! Och min lärare skrattade åt mig och frågade hur jag kunde se att det var hon, han såg bara en mössa och inget ansikte.... det hade jag faktiskt inget bra svar på.
Och jag körde också förbi ställen som jag aaaldrig sett :o
Han lär rätt chockad, men vaddå, jag är inte härifrån? haha, och vad ska jag dit och göra? Och hur skulle jag kunna veta att det är skid skytte nu dåå? Nej, just de, sport intresserar mig inte det minsta ;)

Bara om jag själv är me på det, då blir det ju genast mer intressant för alla som kollar ;)

Senare idag åker jag iaf hem till hogdal.. (...) för att vara barnvakt tills på söndag, och av en konstig anledning ser jag fram emot det haha ! Det kommer bli julpyssel, pepparkaks bakning och kola bakning! (kola.. you know.. godiset , inte kakor ;) ) Och en bra film på det i morgon kväll då också Haannaaa är där och joinar mig :D Det är sjukt vilket intryck hon gjort på mina systrar ! I telefonen när jag pratade ed mamma nyss hörde jag en liten melodi i bakgrunden; "Hanna!Hanna!HAnna!" och när de fick veta att jag hörde dem sa de "Hanna och datta..." det är faktiskt sant :o hahaha , jag tycker bara det är kuul.

Nu blev det ett lååångt inlägg ännu en gång.. och nu förlorade jag mina ord :o

Joo juste, det går bra nu! ;)

Puuuss



Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-12-03 14:04:59

Även att du skrek ut det? xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela