dattaa

Hogdal !

Publicerad 2010-12-17 13:04:46 i Allmänt,

Igår var skolkören till hogdal på en litn mini konseert, det var ju faktiskt mer lyckat än väntat... ja, de har jag kanske sagt redan ;)

Fick låna ett par skiitsnygga skor av magda, så igår var jag lång och snygg för en gång skull ;)



vad tycker ni om min outfit för kvällen?! :) skjortan har jag fått av farsan också ! :)



Ka man bry sig om en vän så mycket ? naa, skulle inte tro det, DU FÖRTJÄNAR DET BÄSTA PIFF!! ♥ och det är ju jag då ;)



muums på dom tjejerna va ;)

Kommentarer

Postat av: Hanna N

Publicerad 2010-12-17 13:10:07

Åååh du är så söt, jag älskar att du bryr dig om mig så mkt! Jag bryr mig om dig precis lika mycket puff! <33

Och hahahaha på bilden längst ner!! xD <33

Postat av: Mårten

Publicerad 2010-12-18 00:36:53

Du är alltid vacker älskling!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela