dattaa

JAAAA

Publicerad 2010-12-14 19:56:00 i Allmänt,

HEmmafest på nyår, CANT WAAAIT :D kan inte säga hur mkt jag saknat det, är en aning less på krogen nu ! och chansen är mindre att vi kommer bort från varandra också ;) haha. JAg och Hanna satt och planerade lite idag också, hoppas verkligen de folk vi bjudit vill komma nu då bara ! :) tror de kommer bli grymt iaf, längtaaar :D Men med Hannas grymma högtalare kan ju verkligen ingenting gå snett heller... jävlar säger jag bara !

Och på fredag efter julkonserten i stora kyrkan blir det att dra ut med alla tjejer , det kommer bli grymt det också :) nackdelen är väl dock hur fattig jag är... haha, får överleva på min cider och att stå utanför krogen helt enkelt ;) fast det kan vara skönt att ta det lugnt också, inte behövetr man vara full alla gånger, de är ju kul annars också ! :) bara jag tar mig in som sagt jag som är så fattis haha !

Jag köpte iaf skjortan idag. Först rynkade både jag och Hanna på våra näsor åt den. Men när jag stått med den på i ungefär tio minuter och inspekterat den gillade jag ddeen bara mer och mer. Så den blev det som jag tänkt från början, härligt va :D den blir de att ha med mina nya "byxor" på julkonerterna.

Kvällor som dessa skulle fan gjorts favorit i repris (med en gnutta förbättring då)


Påsk 2009



Midsommar 2009



Känne 2009



Amandas 18 årsdag 2010

So, lets party? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela