dattaa

muums

Publicerad 2010-12-22 23:03:16 i Allmänt,

låt oss säga såhär... Jag har ingen absinens längre :D:D hahaha. Såg den igen ikväll med småbrudarna och med morsan, och även hon tyckte att den va bra, kul va :) Nu sitter jag uppe för mig själv och lyssnar på bra musik , härligt.
Jag har segat mig heeela dagen, men de är vad lov är till för, det roliga drar ju igång efter jul så :) lika bra att ta vara på de lugna som jag kan ! jag är heeelt tom i huvet.. tom på ord... !
nää jag orkar inte bloggen, jag ska nog kolla på lost eller glee... eller kanske börja om gg igen? äsch, eftersom mårten dricken öl med polarna ikv blire väl att kolla på alla och njuta av att jag har kontrollen över datorn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela