dattaa

natten

Publicerad 2010-12-26 02:11:49 i Allmänt,

är sjukt jävla trött, men sover jag? nej...
Hade en kanon jul iaf ! orkar jag berätta vad jag fick..?
  • hudkräm
  • duschkräm
  • hårspray
  • allrså=duschsaker, för lite mer än de också!
  • plattisar
  • presentkort på gina och hm
  • peningar
  • ljus
  • strumpor plus trosor
  • godis
  • säsong ett och två av greys anatomy
  • tre böcker
  • lotter
  • parfym
  • kort med brev från gulliga nelly
vet faktiskt inte om jah glömde något nu, men är suuupernöjd iallafall, fick ju precis det jag ömskade :D Var ut ikväll också med bland annat hanna tom och mårten . Kvällen började ju kanon men hade väl kunnat sluta bättre för mig. jag som är i ett förhållande var den som gick hem ikväll, vad säger det om mig?! och mina sms sällskap har nu somnat som de verkar för inge svar har jag fått på nästan en timme :( jag vågar inte heller somna, för man vet ju inte när Mårten ringer och vill in, han har ju ingen nyckel och låst har jag gjort. man vet ju faktiskt inte vem som helst kan ju komma in nu denna fyllekväll!
Jag är väldigt tråkig känner jag, var sjukt pepp i början, och den klockan tolv kände  jag näää, sängen!!
nu ringde mårten, ska stänga av och sova. Hoppas ni haft en bra kväll allihopa! Det har jag iallafallhaft. Och ps, denna kväll blev iaf ingen pinsam ;) trots allt som jag fick i mig.. tur var väl det !!!
pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela