dattaa

Piiggg

Publicerad 2010-12-17 09:32:26 i Allmänt,

Ska kanske åka till staden strax , har ännu ett uppträdande ikväll som de vore bra om jag inte missade. Det är ju rätt tråkigt må jag erkänna, emellanåt. Men igår hade jag min kväll, ikväll har alla andra sina :) kvällen igår blev över min förväntan.. har nog inte matats med så många komplimanger förut som då. Men inte bara det gjorde kvällen lyckad. Underbara människor och god pizza satt ju inte heller helt fel :)

tänkte visa lite bilder senare, kan inte koppla in kameran i denna dumma dator ! men det kaan bero på att jag inte har någon sladd att föra över med ;) haha

Men jag och hanna var helt klart bäst igår, ;) tycker iaf jag !

KAnske inte blir stan iallafall?!  Min skjuts verkar lite seeeg !

Ingen bild i detta inlägg, bara ett tråkigt för att JAG har tråkigt. Jag är en tråkig människa, deal with it.

;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela