dattaa

Skulle inte kunna vara mer trött

Publicerad 2010-12-20 01:49:44 i Allmänt,

Igår natt när jag hade lagt barnen och hade lite tid för mig själv såg jag ännu en gång på draktränaren :D jag vet jag är sorglig, två gånger på samma kväll, inte ok !  Men när jag låg där så fick jag frågan om att åka med ner mot stockholm, strängnes, och hämta bullen. Jag tänkte at jag ändå inte hade något bättre för mig idag så varför inte? Segt som fan blev det, och nu när är jag ääääänligen hemma, efter tolv timmar i bilen. klockan är tjugo i två och jag kan knappt vänta tills Mårten kommer hit och kryper ner hos mig !! :') saknar min kille sjukt mycket nu ska ni veta mina vänner !

Spelar in en låt till hanna, men jag är så sjuukt trött, så jag vet inte riktigt vad jag håller på med nu!

Ska upp klockan 6 någon gång så är väl bäst jag sover nu !

Bild från helgen, snodd från Super hanna :D




Kommentarer

Postat av: Mårten

Publicerad 2010-12-20 23:40:23

Gilla:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela