dattaa

there will be

Publicerad 2010-12-01 17:00:45 i Allmänt,

nu satte jag mig här med en massa tankar på vad jag skulle berätta men så fort jag kollat på skärmen försvinner allt !

Gick väl sådär på skolan idag, fick reda på att jag ligger på MVG på en av kurserna, och att jag gör det på även svenska C men då måste jag engagera mig jättemyclet och ärligt talat orkar jag inte mer, ! har varken motivation eller lust eller energi... :(

Men på körskolan rullar det på iallafall, är lite orolig inför sista fasen då jag inte kan någonting om blar men de löser sig bara om jag sätter mig ner och läser... men vem orkar? haha :p

såhär såg det ut på ica här hos mig igår när jag törstade efter vatten....



i kylskåp och hyllor... men nu fyller de på med vatten tackochlov :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela