dattaa

Whatever others say about you, you will be special to me ♥

Publicerad 2010-12-17 12:16:16 i Allmänt,

När jag fick tillbaka min kamera i veckan som hade varit borta en månad, fanns det endast bilder på mig Och fritz på den. De allra sista bilderna på mig och mi älskling, innan han försvann ur mitt liv. Han var elak min katt, me han var ändå min katt, han hade ju sina goda stunder också, med mig. Jag älskar honom oavsätt vad, och när jag tog dessa korten visste varken jag eller han vad som skulle komma att hända.

Jag vet att han har de bra där uppe, men jag saknar han när jag ska sova !!







♥♥

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-17 12:57:48

Vad är det som har hänt med honom då?

Postat av: Datta

Publicerad 2010-12-17 13:06:49

de avled honom

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela