dattaa

ARGGGGG och ledsen :'(

Publicerad 2010-02-16 12:28:13 i Allmänt,

kollade slut på prison break igår.. äntligen
mitt psyke blewv fan helt förstört efter det. Det var inte så att tårarna sakna började rinna som de gjorde när det var så sjukt lyckligt, nej. En våg forsade, så snabbt att jag inte själv hann med att fatta vad som hände. Jävla skit slut, fyfan!!!!!

Jag säger det, jag ska söka upp författaren till serien, trycka upp honom mot väggen, och säga honom sanningens ord! att om han inte skriver om slutet, då faaaan ska han få smaka på en kjefnlkhjlskdj!! :'(

Jag måste sluta vara så känslig, trots allt, det är ju faktiskt bara en serie.

Världens BÄSTA serie!!! :(

Jag ska börja leva nu, ska aldrig mer se den dumma serien, tårarna tog aldrig slut igår.  :'(

stackars alla, stackars mig. Fitt jävla ollon slut alltså!!!!!!!





Okej, min snygging Sucre fick sitt lyckliga slut iallfall, det var fan de enda som gjorde serien värd något.

Mums på honom!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela