dattaa

godnatt

Publicerad 2010-02-01 21:43:35 i Allmänt,



vi ska beställa pizza från onlinepizza.se coooolt, eller hur?!
även att jag ser sjukt bra ut på denna bild... (till höger)

och idag har jag skrattat så mycket så jag grät av smärta.. det var roligt, jag behöver en av den kurenn varje dag ;D ochn de är inte svårt med mitt sjuka sällskap.

hade jag kunnat lagt upp ett klipp på vårat skrattanfall hade jag gjort det, har det nämligen inspelat... fyfan det borde inte vara tillåtet att heta nathalie och emelie och vara trötta samtidigt med tåqvist på msn.

haha..


Kommentarer

Postat av: felicia

Publicerad 2010-02-05 19:17:55

tack nathalie :) din är inte så tokig den heller ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela