dattaa

hejhej

Publicerad 2010-02-01 15:54:56 i Allmänt,

(svar på din kommentar LISA, längre ned...)

nu vare ett tag sen
jag är sjuukt seg på att blogga, men faktiskt, det är inte mitt fel
det är mårtens!!

Och ni ska få höra varför så kommer ni hålla med!
Jo, det var som sagt sjukt kallt under lovet och överallt rådde magsjuka, så under någon dag satt vi två bara inne och gjorde ingenting. En dag bestämde han sig för att han skulle börja om och se på Prison Break, vilket jag tyckte var tråkigt eftersom jag inte tyckte om den serien för fem öre. Jag såg ingen mening i vad som var bra eller spännande, och enligt mig var då fan inte den där Whinne Miller något snygg heller. Men en dag var jag så uttråkad så det var bara att slå sig ned och kolla då. Och åndrade jag mig? jo men visst...

Efter det har jag kollat non stop på serien,
är nu redan inne på säsong tre. Tycker fortfarande inte att Whennie (mitt smeknamn åt honom) är supersnygg, min hottie stavar Fernando Sucre (i verkligheten I dunno) ... mmm, yummi!

Så jag har helt enkelt inte tid för något annat för de fyra timmar jag har om kvällen ägnar jag åt PB.

Det var allt för mig.

Nu blir det skärpning ;)

 MUMS

P.S Lisa
Jo han är 24, jag blir 18 nu i mars, om du anser det stor skillnad behöver ju inte du göra som jag. För helt ärligt bryr jag mig inte om åldern längre, han är så jävla perfekt för mig så för mig existerar inte åldern. ;) ( Dessutom är vi på samma nivå in our minds.)

Kommentarer

Postat av: Bullen

Publicerad 2010-02-01 16:54:13

Om du kunde lyssna när man säger att en serie är bra. Jag sa ju att den serien var skit bra men du vägrade ju att lyssna som vanligt:) Bra svar på Lisas kommentar förresten:)

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-02-01 18:12:27

Det är bra Nathalie!! Stå på dig! Men vet inte om jag kan hålla med om PB...Såg iof bara 1½ avsnitt på säsong 1.. kanske ska ge den en chans till..

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-02-10 07:25:39

Haha, vad bitter man fick vara då?

Det ända jag frågade om var åldern! Sen inget mer. Är du så bitter så är inte du och Mårten på samma våglängd tror jag, haha..

Postat av: Mårten

Publicerad 2010-02-10 22:50:36

LISA: Om du inte vågar stå för vem du är, så tycker inte jag att du behöver kommentera på Nathalies blogg.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela