dattaa

nyvaken

Publicerad 2010-02-25 09:21:09 i Allmänt,

sitter hemma hos mårten  nu och väntar på att han ska komma tillbaka från ica, han handlar frukost :) så för första gången, äter jag frukost hos honom, det har inte hänt haha ;D

Var det någon mer än jag som såg slutet på stefetten igår, när sverige tog guld? jag kan inte hjälpa att säga det är svinkul, förut brydde jag mig ärtsnärt ungefär.



JAG ÄR EN STOLT SVENSK :D

Sverige har förövrigt tagit 8 os medaljer redan, jag tycker det r bra!
Särskilt Anja Pärson som tog brons i kombinationen, en dag flög hon 60 meter rätt ut, världens jävla fall, utan att bli medvetslös ens. Nästa dag ställer hon sig på skidorna igen och kommer trea. Det beundrar vi henne för!!

bara för att bevis att jag kan något om os ;)

VIll också tacka alla för komplimangerna efter att jag sjungit igår, även er som inte kan se det jag skriver nu, tack!! :) <3

nu borde han komma snart, vafan, e ju hungrigg :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela