dattaa

japp

Publicerad 2010-01-04 17:25:52 i Allmänt,

dålig uppdatering? jo, det är lov nu och äntligen har Stepha kommit hit! Så jag har inte haft tid alls  att skriva något om mitt oootrooligt intressanta liv haha.

lovet har varit nice iaf, nu ska jag vila mig lite eftersom min hals bränner som satan :(



Jag och Walter, utan tvekan världens sötaste unge! Stolt kusin :)




Jag och Mårre;) älskar killen

det är bara för att visa hur mysigt jag har det :)

nu ska jag återgå till att göra ingenting, på stenbacka råder magsjuka så där sätter jag inte min fot så mårten vågar inte komma hem till mig heller :(

får se hur de blir :)

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-01-19 10:04:24

En fråga!

Mårten är 85a, och hur lite när du egentligen?! :O

Du har ju tydligen inte ens fyllt 18 än :O Scheisse!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela