dattaa

bröllopp

Publicerad 2010-07-11 14:25:43 i Allmänt,

Igår gifte sig Mylle och Maria
det var så vackert och alla som var där fällde tårar när de vigde sig
För en gångs skull fick jag fina bilder, (jag är ju inte bäst på foto och jag har en superdålig kamera..)

Grattis till dem igen, är så glad för deras skull !

Sjöng för dem två gånger, "Du är allt" , som de själv önskade, och sedan För att du finns som jag sjöng som en överrasknings låt under förrätten.Då fick jag Mårten och Mylle att gråta, det värmde verkligen att jag lyckades beröra :) ♥


Jag och tessan



De fina brudparet :)



här också emd Walter, :)



min älskling som lyckades få i sig lite väl igår, men jag älskar dig iallafall! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela