dattaa

...#

Publicerad 2010-07-13 13:37:09 i Allmänt,

städardag och slödag

skönt med såna också tycker jag !

blev inge stan i morgon, tråkigt.. men får hoppas det blir fint väder här hemma så man kan åka och bada då istället.

Idag ska jag inte göra någonting, bara vara. Som sagt, skönt det med.

Jag har inte mycket att säga.

herrå

eller jo

igår tog jag och stepha vårat första dopp på hammrby, vi paddla dit. Det var fördjävligt blåsigt och motströms, vi kom ju fan ingenstans hur mkt vi än paddlade ! haha
Men det var värt det när man kom fram, det var underbart skönt i vattnet !

Senare på kvällen åkte jag mårten och livan dit med pappas båt, lika mysigt var det. Tror mårten trivdes bra bakom ratten på pappas lilla racerbåt :)

ha en gó dag nu

hejdå



bjuder på en bild sen midsommar, mina klasskamrater, även om de inte är de än

men älskar dem mest iallfall! ♥

Kommentarer

Postat av: felicia

Publicerad 2010-07-14 17:22:09

snögg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela