dattaa

hejsan

Publicerad 2010-07-21 14:58:01 i Allmänt,

jag är sjukt rastlös..
Ska laga mat nu med mamma och sen träffa Stepha och Ewe, blir roligare då iallafall :)


I måndags åkte jag och Mårten till Rättvik, på stugsemester :) Det var supermys, bara jag och han två nätter. Vi spelade minigolf, åt svin god mat ute och grillade och bada och sola :) ♥

Men stackarn saknade ju Bullen något sjukt så bilden gick ju 150 påväg hem och raka vägen upp dit. Han är så söt för han erkänner det inte vem det är han saknar ibland, :) Men jag saknade ju Stepha minst lika mkt så vad gjorde de. Men hon skulle ju vara ute med sin saxis? och sågis och röja, så jag åkte hem till mig igen och nu sitter jag här.. och inväntar middagen :)

Ska lägga upp en bild eller två sen semestern med Mårten när jag fått tag på kamerasladd, nu ska jag väl.. spela sims igen kanske?

Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela