dattaa

hemma

Publicerad 2010-07-28 15:36:53 i Allmänt,

var till stan igår och träffade amanda, hanna och martina, det var supertrevligt ! :)
Slutade med att jag inte märkte av min fylla förrän jag vaknade halv sju på morgonen... (!!) Då känner man att alkohol adrig borde blivit uppfunnet ! eller hur? ;)

Nej men det var supertrevligt iallafall! Anlände till stan utan lägenhetsnyckel så fick vänta tre timmar på den och under tiden höll Tåqvist mig sällskap inne i stan :)

Sedan blev det att skynda hem och fixa sig och dra t tjejorna.

Träffade en kille som jag blåljög för btw bara för att bli av med honom, men det var faktiskt hans eget fel att lögnerna var tvungen att komma i massor ! Men det var riktigt kul när man tänkte på det sen ! :)

Så idag mår man som man förtjänar, kanske åker tillbaka till stan redan i morgon kväll, skulle tro det faktiskt, så träffar jag mårten när han kommer upp på fredag kväll ♥

Bilder lär nog dyka upp senare

hejdo så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela