dattaa

morgonpigg?

Publicerad 2010-07-30 08:26:51 i Allmänt,

idag vaknade jag halv åtta - pigg!
vad händer? :o

nu ska jag strax gå hem och packa, blev aldrig stan igår kväll, blir att jag åker nu istället, men det gör mig ingenting ! för jag fick träffa mårten en natt till :) ♥

Nu vill jag ha bra väder i helgen ! har haft en jävla skitsommar igen, kan ju börja vad han där uppe håller på med, straffar oss kanske?! hmmmm..

och inte har jag köpt biljett ännu heller, är rädd att det ska svida när jag gör det så köper vid grinden istället när vi anländer ;)

har dessutom varit sjuk nu, igår hade jag lite feber och halsont och världens jävla snor-näsa :o
synd om datta dåe ;)

ha en bra helg, jag ska börja med att åka in till stan !

pösshej :)

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela