dattaa

musikal och jobb?

Publicerad 2010-07-06 22:13:21 i Allmänt,

jobbet rullar på, idag så gjorde jag och stefanie färdigt det stora hygget,
det firades med ett hallelujah och ett finger och sen gick vi för att inte komma tillbaka !
Ja, vi har ju ett hygge kvar nu, men det är ju så myyycket mindre, (tackochlov..)

Så det är skönt, kanske inte mycket vecka nu att sätta, sen kommer mitt sommarlov!! WOHHO :D

Nästa år går jag sista året.. jesus... redan?!
Ja iallafall, då har vi alla estetare på skolan vårat musikprojekt. Alla är ju jätte spända och längtar till detta,. Men det stora problemet kommer ju bli; vad ska vi göra för musikal?
Det kommer bli tjaffs har det sagts, och ja, jag håller mig gärna utanför, men liksom, skulle det inte vara MYCKET roligare att göra Hairspray än Moulin Rough? eller Chicago eller ... james bond??! Haha, asså jag älskar dessa filmer, men hallå, realistiskt? Det blir ju skitsvårt ! Försök dansa och få det se snyggt ut som i filmen,... nej de går inte..

och dessutom, det är filmer som har typ en eller två huvudroller. Vi andra då, ska vi  bara köra? nejtack!
Hairspray så får man iaf fram minst 10 pers som får sjunga någon form av solo, det är ju otroligt roliga låtar och ja.. Jag ska fan inte ge mig ! ;)


Håll med förefaan ;)

hejdo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela