dattaa

hej

Publicerad 2010-06-08 16:31:16 i Allmänt,

jag har blivit så dålig på at blogga, alltså, jag läste igenom bloggen och jag skrev så mycket bättre förut !
nu är de baraa " nemen hej på eer, idag har jag blablabla, och de var blablabla. Skolan blablabla..."
Ni måste hålla med om det ;) haha

men förövrigt så har jag och hanna bokat vandrarhemmet nu och vi har även betalat tågbiljetterna; 520 kr tur och retur, de är ju superbra pris tycker jag ! OCh vandrarhemmet var 220 x 3 nätter, så det var inte heller dyrt ! Det ska bli så jäkla skoj, grönan och en massa annat. Så ska man se till att träffa lite kompisar också, Caroline har jag inte träffat på hela två år nu!!! Det är skandal ! Caroline nu får vi faktiskt ta och skärpa oss ! Kul om vi ses i sommar nu !

nu ska jag äta nudlar, jag är ju proffs på att koka nudlar.. för jag är allt annat än en kocck; jag är en levande mage.

finurligt.. eller inte x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela