dattaa

jaa :D

Publicerad 2010-06-07 15:44:47 i Allmänt,

idag fick jag mitt betyg i engelska b - mvg ! :D

när jag snackade med engelska läraren förra veckan sa hon åt mig att hon ville ge mig VG men det gick jag verkligen inte med på så jag fick en uppgift på mig att göra BRA, och tänk att ajg grejat! ;) haha

Nu har jag bara EN enda uppgift kvar som ska göras; fördjupning i KuHi, gjorde ju färdigt sista historiaarbetet idag också, känns så sjuukt bra. Får kompletera varför jag ska ha VG där nu, för det hängde på sista uppgiften sa hon. NERVÖS. Fy jag har ju liksom kämpat som fan.

även att du lägger upp mina sms på din blogg felicia xD hahahha



nu ska jag iväg och handla lite maaat

hejdo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela