dattaa

kry?

Publicerad 2010-06-06 23:04:15 i Allmänt,

igår var va på möhippa för Maria, det var såå roligt ! :) Nu har jag inte lagt upp bilder på det för jag har lovat att inte göra det, på grund  av en och en annan bild som kanske man inte sr så "nykter" ut på ! :)

Men det var kul, vi hade femkamp, badade badtunna, åt trerätters middah (middagen var så jävulskt god, jag åt nog för fyra personer bara jag! haha) och sen fanns det massa chips och gotta som man mumma på innan limousinen kom och hämtade oss så skulle vi till storön i Sveg. Efter det vill jag inte minnas mer..

Usch vaknade med världens huvudverk som inte lagt sig ännu, och var tvungen att rusa hem. Stackars älskade Mårten faddade ju ingenting när jag bara sprang hem det första jag gjorde. Men jag kunde ju varken, ligga, sitta eller stå upp, har aldrig varit med om något värre ! aldrig mer !

Nu ska jag lägga mig för det blir att dra upp tidigt igen i morgon,
sista veckan nu, sen jävlar blir de till att jobba på som de värsta så man får lite sommarlov också :D


godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela