dattaa

mm :)

Publicerad 2010-06-11 16:51:26 i Allmänt,

sommarloooov :D
hade avslutning idag och det känns greaaat,

haha inatt fick jag höra av stefanie också, klockan ett närmare bestämt. Du på vorebra<3 och vad hon menade var Du är underårb:)<3
haha man fick sig ett gott skratt innan man skulle somna , gött

Var på österäng med klassen igår plus några kompisar till andra som man inte kände, det var trevligt ! Men jag blev uttråkad efter ett tag, jag vill DANSA x'D :) Och sen kom polisen dit så jag och Martina drog till henne snabbare än kvickt ! Efter det drog jag hem och mös innan jag sömnade. göttans.

Nu är jag hemma, har ju vair och köpt nya skor också som jag är såå glad över, två par blev det, lov'em :)

och förlåt om jag låter som en liten flicka nu men jag kan inte låta bli att rysa varje gång som jag ser klippet från Hanna Montana filmen När hon sjunger I'ts the climb , det är så sjukt bra ! åh jag måste nästan se det igen snart ju :D




hannah montana = bläh

Miley cyrus = grymt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela