dattaa

nyvaken igen

Publicerad 2010-06-27 12:00:53 i Allmänt,

igår tillbringade jag min kväll med att sitta hemma och spela spel och äta gotta , mamma hade hallon så jag mumsade lite på dem :)

Mårten kom hem strax vid ett och då gick vi och la oss, pratade lite och hade mys :) Det är vad jag saknat; mårten för mig själv lite, var ett tag sen nu, fast ändå inte?

Idag sov jag jättelänge.. så jÄVLA skönt !
men jag har inte sovit väl inatt.. Jag har drömt att jag varit arg, skrikit halsen av mig, och slängt ut mig massa slag ord, jag drömde att jag var barnvakt men att barnvagnen rullade ut på vägen och ungen likaså; ungen bara försvann. JAg drömde att jag blev våldtagen och var tvungen att buta skola t sveg för jag fick inte bo kvar i stan, och jag skulle börja om mina tre år !! Det sista obehagliga jag drömde om var att jag försökte springa upp i ett torn med alice för en giftig gas spreds över hela byn och det var bara det rummet i tornet som man var skyddad från gasen, (och ni vet ju hur det går att springa i drömmar?! )

Nej de var inte alls något jag längtade efter att drömma..

ska hitta på ngt

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela