dattaa

rastlös - inte en chans

Publicerad 2010-06-14 18:58:36 i Allmänt,

har varit väldigt rastlös på senaste, men nu idag har jag jobbat som fan så det är de sista jag är !
Blev aldrig att vi satte plant idag, det blev istället att bära ned lådorna med planten till hygget..

ingenting för den late !

Men den late -jag- klarade det allt ! Tillsammans kånkade jag och Sarah ned 32 lådor, tre hundra plantor i varje. Det var inte så lätt som det låter faktiskt !! Först ned med den tunga jävla lådan/kartongen, och det var ju en bra bit.. och sen när man kommit fram och får pusta ut; nej då ska man gå långa vägen tillbaka; uppför! När vi tagit de sista ville jag bara lägga mig ned och dööö.

Haha jag har aldrig ansträngt mig så mycket i hela mitt lilla liv ! Jag kan endast röra mina fingrar numera..
så nej, jag är verkligen inte rastlös !!



nu ska jag vara med mårten..



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela