dattaa

film..

Publicerad 2010-03-13 09:04:15 i Allmänt,

sitter här nyvaken. Klockan är nio och jag tjatade upp mig och mårten, kan ju inte sova bort  hela dagen heller!

syrran fyllde nio år igår så jag var dit och gav henne hennes present oh fiade sminket och håret innan hennes middag. Presenten blev riktigt uppskattad och det var ju kul! :) (bild på det  kommer senare!)

Idag ska jag köra bil, och hinna åka och träffa pappa och dom en sväng. Senare ikväll ska jag se på film med felicia, för att dämpa min skräck för filmen vi såg häromdan..
Vå såg nämligen på paranormal activity, gräsliga film !! Vi såg den mitt på ljusa dagen så det var ju inte så farligt just då. Jo, slutet. Vi skrek som nå småungar som sett ett monster uder sängen. Ärligt. Felicias hand flög mot min axel och tog tag, min egen hand for upp i pannan och jag rev mig själv. och vi skrek, rätt ut, och högt. Så nu kan jag inte sova själv :( kommmer bli ett problem eftersom jag måste sova själv i morgon när jag åker till stan! Usch, ser verkligen inte fram emot det!!

ska fixa mig nu. Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela