dattaa

nej.

Publicerad 2010-03-17 13:52:29 i Allmänt,

jag är inte sportintresserad och kommer aldrig bli!

meen, jag ska inte neka att skidskytte är den roligaste sport jag provat på. en bom av femtom möjliga ;) haha de var ju iochförsig inte svårt men jag är så dålig på sport så..

och jag kollade på det dumma programmet igår, men de var fr att det inte fanns ngt annat att se! :)

ikväll blir det yoga också, så det är nice.
borde ta tag i historian.. men de orkar inte jah eller.. jo orkar, men jag fattar ju INGENTING . och jag verkar inte vara den enda med problem med det. MEN, en posivtiv sak; jag har varit så orolig att jag skulle få ig, meen, jag har kollat papperna nu och jag berör tilochmed vg kriterier så det är ju roligt iallafalll att man har en liten chans! :)

ska komma ngn vart med mitt liv.

hejdå så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela