dattaa

ojs

Publicerad 2010-03-21 09:38:03 i Allmänt,

igår natt drömde jag att mårten sprängdes i luften tillsammans med Micron i hogdal. Inatt drömde jag att jag var otrogen och han hade varit det med en hel bunt med tjejer. Vad är detta? Drömmer att han försvinner från mig hela tiden ju! Och när de fråga mig i drömmen varför jag gjorde det svarade jag : därför att det var någonting jag velat göra så länge med denna person. Trodde inte Mårten skulle bli sur då. sjukt haha.
men en rolig sak iaf, jag hittade de första tagna bilderna på oss igår kväll,
haha på "denna tid" vågade man inte sitta bredvid han riktigt heller så feg som man var!
älskar honom a great deal!
ska käka frukost nu allafall, hare göttt ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela