dattaa

presenteeerrr

Publicerad 2010-03-23 20:36:25 i Allmänt,

idag var jag med hillevi, emelie och tåqvist efter skolan. vi festade på tårta och spelade tevespel. roligt!

emelie gav mig födelsedagspresenter också, ashappy ;D
jag fick:

  • ace ventura filmen
  • en klubba (som ser galen ut ;o )
  • en bok om väduren
  • ett guldarmband, jättefint och precis JAG liksom :)
  • ett doftljus (jordgubb)
  • ett skiftande kort där hon skrivit grattis. under står det att det är jag och tåqvist på bilden (det är en tant som slår en man med en väska i nyllet) haha!
  • en jättefin presentpåse som allt låg i ! :)
  • en diskborste där de står; din mamma jobbar inte här!

mycket saker, men jag är superglad, tack emelie! :) <3

Tåqvist gav mig en biljett till Magnus Betner (stavning?) som kommer till östersund igen nu snart, så han, jag och Emelie ska gå och se honom. Det kommer ju också bli trevligt !

I morgon kommer det bli stressigt så även om vi är lediga ska jagj gå upp sju som vanligt. Är jag inte alltför duktig?

hörss, hejhopp  :)

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-03-24 19:50:01

Haha, vad bra att du gillade presenterna då! ;D <3



Klubban ser väl inte galen ut? ;o haha

Postat av: Din älskling:)

Publicerad 2010-03-28 20:55:02

Saknar dig min älskling, tur att vi syns snart igen, "tisdag".. Älskar dig. Puss

Postat av: Cassandra

Publicerad 2010-04-01 01:35:48

Vem var det som klagade på min udatering förut huh? :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela